fietsenstalling

Home Forums School Alle studenten fietsenstalling

Dit onderwerp bevat 49 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Dimitri 12 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
  • Auteur

Jefke
    Lid

hallo allen,

waarschijnlijk een onozele vraag, maar ik stel ze toch maar 😆

Is er aan de nayer een deftige fietsenstalling of is er eventueel de mogelijkheid om uwe koersfiets ergens in het gebouw zelf te zetten en eventueel mogelijkheid om te douchen?

Waar ik nu op school zit, is er die mogelijkheid, maar is dat in de nayer ook mogelijk?

Kwestie van daar niet aan te komen een van de dagen en dan te horen dat ik mijne fiets daar niet (veilig) kwijt kan

ik weet dat er achter den home een overdekte (maar niet slotvaste) fietsenkot is. Douchen kan misschien in den home? Moet je eens vragen aan de verantwoordelijke daar.

douchen kan aan de wc’s in den K blok volgens mij…
    fietsenstalling is overdekt…

Jefke
    Lid

overdekt, eum, dat is al iets, maar pikken ze daar regelmatig fietsen?

als ge dien vastlegt ni denk ? kweenie eigenlijk ik kom me den oto

@jefke wrote:

bwa, laat het ons een vorm van “lenen”, noemen. Soms is je fiets weg, en dan een paar dagen nadien staat die er terug, in zeer goede staat. Blijkt dat die gewoon gebruikt is door een student om even mee naar de bakker te gaan.

Echt pikken heb ik nog niet gehoord. Een goed slot kan wonderen doen hé.

Jefke
    Lid

@William Sanders wrote:

@jefke wrote:

bwa, laat het ons een vorm van “lenen”, noemen. Soms is je fiets weg, en dan een paar dagen nadien staat die er terug, in zeer goede staat. Blijkt dat die gewoon gebruikt is door een student om even mee naar de bakker te gaan.

Echt pikken heb ik nog niet gehoord. Een goed slot kan wonderen doen hé.

Ja ok, dat soort van “lenen” ken ik wel en op zich heb ik daar niks tegen, maar ik kom wel met een koersfiets. Ik moet toch een eindje rijden als ik met de fiets ben en met een gewone fiets zie ik dat niet meteen zitten.

Voor zover da ik weet word er niet gestolen op school
    Leg uw fiets vast zoda ze die niet kunnen lenen, ik doe dat ook.
    De enige plek da ik wel weet waar ze stelen is aan het station. Mijne vorige fiets is daar verdwenen.

Jefke
    Lid

tja, aan het station zou ik mijne fiets nu ook niet direct zetten.

Moest ik zeker zijn dat ze op school zelf niet stelen als de fiets vast staat dan overweeg ik het wel om die daar te zetten.

Verschil is wel dat in mijn huidige school ge uw fiets , mits toestemming, in een aparkte kelder moogt gaan zetten bij de fietsen van de docenten.

Dit geldt natuurlijk alleen voor de mensen die met een koersfiets komen, gewone fietsen staan gewoon buiten, en die dat vragen.

als ge bij ons op school da vraagt mag da misschien ook wel want der zijn een aantal docente da me de fiets komen dus
    maar ik kom zelf met den trein dus kan het u ni me zekerheid zegge maar gekunt het altijd is vragen

Dimitri
    Lid

Probleem is dat em daar ni ingeraakt zonder sleutel

just daarom dat een ne sleutel moet vragen he dimi :p
    seg wanneer komde gij eigelijk is mee uwe koersvlo da is toch een goeie training :p

Jefke
    Lid

@jens wrote:

als ge bij ons op school da vraagt mag da misschien ook wel want der zijn een aantal docente da me de fiets komen dus
    maar ik kom zelf met den trein dus kan het u ni me zekerheid zegge maar gekunt het altijd is vragen

tja, de trein is mijn alternatief, maar ik hoor niet anders dan klagen over de treinverbindingen vanuit lier. 😆

ja da is via berchem of via mechelen he
    ma klage bwa ge kunt als ge moet wachte ff een cafeke doen
    ik zou persoonlijk dan langs lier gaan en in de prof een pint pakke da is normaal om 8 u nog open of al tr open

volgens mij bedoelde langs mechelen gaan hij vertrekt vanuit lier e

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.