Home › Forums › School › Alle studenten › fietsenstalling
Dit onderwerp bevat 49 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Dimitri 12 jaren, 9 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
5 juni 2008 om 15:38 #2024
prof is idd in mechelen
vroeger, toen da Linda dr nog den eigenaar was, kreegt ge daar ’s morgens zelfs koffiekoeken of croissants… 🙂5 juni 2008 om 16:18 #2025@nen-s-er wrote:
just daarom dat een ne sleutel moet vragen he dimi :p
seg wanneer komde gij eigelijk is mee uwe koersvlo da is toch een goeie training :pProbleem is dan wel dat em mey die sleuten zowat in alle leslokalen, docentenlokalen en de meeste labo’s ook binnengeraakt.
Als ge om en bij de 20.000 km/jaar traint en koerst dan zijde al eens blij dat ge in nen auto kunt zitten. Maar mé ulle willek gerust eens gaan trainen zene 8)
5 juni 2008 om 16:29 #2026da moet dus ook bij dan agenda van de zomer,
een toerke gaan fietse me dan dimi
5 juni 2008 om 17:12 #2027@robin wrote:
da moet dus ook bij dan agenda van de zomer,
… gaat alvast z’n benen scheren 😆
5 juni 2008 om 17:40 #2028@robin wrote:
da moet dus ook bij dan agenda van de zomer,
Gij hebt tenminste al iets dat op ne koersvelo/MTB trekt 8)
5 juni 2008 om 17:53 #2029@dimitri wrote:
Ik heb een Guerciotti uit 1976, in volledige nieuwstaat… trekt dat ook op een koersfiets?
5 juni 2008 om 17:58 #2030@William Sanders wrote:
@dimitri wrote:
Ik heb een Guerciotti uit 1976, in volledige nieuwstaat… trekt dat ook op een koersfiets?
Das wijdt antiek … voorzichtig zijn dermee 🙂
5 juni 2008 om 22:01 #2031@dimitri wrote:
Das wijdt antiek … voorzichtig zijn dermee 🙂
dt-gebruik raakt precies meer en meer verspreid… 😀
6 juni 2008 om 07:52 #2032@nen-s-er wrote:
ja da is via berchem of via mechelen he
ma klage bwa ge kunt als ge moet wachte ff een cafeke doen
ik zou persoonlijk dan langs lier gaan en in de prof een pint pakke da is normaal om 8 u nog open of al tr openIk ben van lier hé, dus moet zowiso via lier 😆
en ik zou dan via mortsel gaan, persoonlijk leek mij dat het beste alternatief.
aangezien ge via mechelen pas om 8.07 int sint katelijne zijt en de lessen starten om 15 na lijkt mij dat nogal krap en zeker als er al is vertraging is.
En via antwerpen zijde pas om 28 na in sint katelijne, dat is dan weer te laat.6 juni 2008 om 15:30 #20338u07 is just genoeg de docenten zijn toch altij telaat en van station naar school is nog geen 5 min stappen als je langs achter komt
6 juni 2008 om 15:56 #2034ahzo, dat is just genoeg!
goed om te weten 😆Dan mag er wel geen vertraging geen bij en dat valt nogal tegen heb ik gehoord, maar bon, time will tell.
en anders kom ik maar te laat binnen hé 😆
6 juni 2008 om 16:17 #2035that’s the spirit
zie wel als je meneer van Hecke hebt dat je dat niet doet dan mag je niet meer binnen bij al de rest normaal wel6 juni 2008 om 16:19 #2036@nen-s-er wrote:
that’s the spirit
zie wel als je meneer van Hecke hebt dat je dat niet doet dan mag je niet meer binnen bij al de rest normaal weloei is dat zo nen punctuele dat ge nietmeer binnen moogt dan?
Kzalt onthouden dan, dat ik bij meneer van Hecke goed op tijd kom 8)
Feitelijk hoop ik gewoon dat ze niet te vaak beginnen om 8.15. Ik ben dat nietmeer gewoon om zo vroeg op te staan 😆
6 juni 2008 om 16:21 #2037bij de chemie is de gewoonte dat ze iets later beginnen behalve bij sommige labo’s maar klagen kunnen we niet 😀
Hoe kommet dat je dat niet meer gewoon bent?6 juni 2008 om 16:24 #2038@nen-s-er wrote:
bij de chemie is de gewoonte dat ze iets later beginnen behalve bij sommige labo’s maar klagen kunnen we niet 😀
Hoe kommet dat je dat niet meer gewoon bent?Ik heb in de eerste trimester vooral stage gehad en ik kon toen vaak later beginnen op voorwaarde dat ik later doorwerkte of als al mijn werk gedaan was, was dat ook goed. (+ dat is maar 3 dagen per week, de andere 2 was zowiso uitslapen omdat ik geen les had zo vroeg)
en 2de trimester was nog erger: ik ben bijna nooit smorgens naar de de lessen geweest omdat het ofwel saaie lessen (niet echt nodig dat ge aanwezig waard, saaie theoriebrokken die letterlijk in cursus stonden) waren ofwel hadden we geen les smorgens ofwel had ik gewoon geen goesting 🙄De laatste weken ben ik af en toe terug vroeg moeten opstaan om examens te doen, maar verder ook altijd rustig uitslapen.
Kheb nog nooit zo’n rustig jaar als dit meegemaakt denk ik in gans mijn leven.
Hoop en al 20% Ã 30%van de lessen heb ik gevolgd.
Ik vrees dat ik fameus ga afzien om terug te wennen aan elke dag naar de les gaan en opletten ze 😕 😡(voordat er een ander mee afkomt: ik ben idd niet direct het toonbeeld van de “goede” student.)
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.