fietsenstalling

Home Forums School Alle studenten fietsenstalling

Dit onderwerp bevat 49 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Dimitri 12 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
  • Auteur

Jokke
    Lid

prof is idd in mechelen
    vroeger, toen da Linda dr nog den eigenaar was, kreegt ge daar ’s morgens zelfs koffiekoeken of croissants… 🙂

Dimitri
    Lid

@nen-s-er wrote:

just daarom dat een ne sleutel moet vragen he dimi :p
    seg wanneer komde gij eigelijk is mee uwe koersvlo da is toch een goeie training :p

Probleem is dan wel dat em mey die sleuten zowat in alle leslokalen, docentenlokalen en de meeste labo’s ook binnengeraakt.

Als ge om en bij de 20.000 km/jaar traint en koerst dan zijde al eens blij dat ge in nen auto kunt zitten. Maar mé ulle willek gerust eens gaan trainen zene 8)

Robin
    Lid

da moet dus ook bij dan agenda van de zomer,

een toerke gaan fietse me dan dimi

@robin wrote:

… gaat alvast z’n benen scheren 😆

Dimitri
    Lid

@robin wrote:

Gij hebt tenminste al iets dat op ne koersvelo/MTB trekt 8)

@dimitri wrote:

Ik heb een Guerciotti uit 1976, in volledige nieuwstaat… trekt dat ook op een koersfiets?

Dimitri
    Lid

@William Sanders wrote:

@dimitri wrote:

Ik heb een Guerciotti uit 1976, in volledige nieuwstaat… trekt dat ook op een koersfiets?

Das wijdt antiek … voorzichtig zijn dermee 🙂

Jokke
    Lid

@dimitri wrote:

Das wijdt antiek … voorzichtig zijn dermee 🙂

dt-gebruik raakt precies meer en meer verspreid… 😀

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

ja da is via berchem of via mechelen he
    ma klage bwa ge kunt als ge moet wachte ff een cafeke doen
    ik zou persoonlijk dan langs lier gaan en in de prof een pint pakke da is normaal om 8 u nog open of al tr open

Ik ben van lier hé, dus moet zowiso via lier 😆
    en ik zou dan via mortsel gaan, persoonlijk leek mij dat het beste alternatief.
    aangezien ge via mechelen pas om 8.07 int sint katelijne zijt en de lessen starten om 15 na lijkt mij dat nogal krap en zeker als er al is vertraging is.
    En via antwerpen zijde pas om 28 na in sint katelijne, dat is dan weer te laat.

8u07 is just genoeg de docenten zijn toch altij telaat en van station naar school is nog geen 5 min stappen als je langs achter komt

Jefke
    Lid

ahzo, dat is just genoeg!
    goed om te weten 😆

Dan mag er wel geen vertraging geen bij en dat valt nogal tegen heb ik gehoord, maar bon, time will tell.

en anders kom ik maar te laat binnen hé 😆

that’s the spirit
    zie wel als je meneer van Hecke hebt dat je dat niet doet dan mag je niet meer binnen bij al de rest normaal wel

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

that’s the spirit
    zie wel als je meneer van Hecke hebt dat je dat niet doet dan mag je niet meer binnen bij al de rest normaal wel

oei is dat zo nen punctuele dat ge nietmeer binnen moogt dan?

Kzalt onthouden dan, dat ik bij meneer van Hecke goed op tijd kom 8)

Feitelijk hoop ik gewoon dat ze niet te vaak beginnen om 8.15. Ik ben dat nietmeer gewoon om zo vroeg op te staan 😆

bij de chemie is de gewoonte dat ze iets later beginnen behalve bij sommige labo’s maar klagen kunnen we niet 😀
    Hoe kommet dat je dat niet meer gewoon bent?

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

bij de chemie is de gewoonte dat ze iets later beginnen behalve bij sommige labo’s maar klagen kunnen we niet 😀
    Hoe kommet dat je dat niet meer gewoon bent?

Ik heb in de eerste trimester vooral stage gehad en ik kon toen vaak later beginnen op voorwaarde dat ik later doorwerkte of als al mijn werk gedaan was, was dat ook goed. (+ dat is maar 3 dagen per week, de andere 2 was zowiso uitslapen omdat ik geen les had zo vroeg)
    en 2de trimester was nog erger: ik ben bijna nooit smorgens naar de de lessen geweest omdat het ofwel saaie lessen (niet echt nodig dat ge aanwezig waard, saaie theoriebrokken die letterlijk in cursus stonden) waren ofwel hadden we geen les smorgens ofwel had ik gewoon geen goesting 🙄

De laatste weken ben ik af en toe terug vroeg moeten opstaan om examens te doen, maar verder ook altijd rustig uitslapen.

Kheb nog nooit zo’n rustig jaar als dit meegemaakt denk ik in gans mijn leven.
    Hoop en al 20% à 30%van de lessen heb ik gevolgd.
    Ik vrees dat ik fameus ga afzien om terug te wennen aan elke dag naar de les gaan en opletten ze 😕 😡

(voordat er een ander mee afkomt: ik ben idd niet direct het toonbeeld van de “goede” student.)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.