fietsenstalling

Home Forums School Alle studenten fietsenstalling

Dit onderwerp bevat 49 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Dimitri 12 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
  • Auteur

bwa ge moet ni elke les gaan ze gewoon de juste :p
    er zijn er bij ons in de klas genoeg die da doen :p
    wa ga je dan volgen procestechnieken of biochemie?
    en is da dan voor schakeljaar?

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

bwa ge moet ni elke les gaan ze gewoon de juste :p
    er zijn er bij ons in de klas genoeg die da doen :p
    wa ga je dan volgen procestechnieken of biochemie?
    en is da dan voor schakeljaar?

Ik zou idd volgend jaar het schakeljaar willen doen om dan de master biochemie te volgen (als ik zover graak tenminste 😆 )

Procestechnieken is chemie zeker?

En idd, naar de juiste lessen gaan is belangrijk, maar ik denk niet dat je tijdens dat schakeljaar veel kan missen? Zeker niet als het al meer dan 4 jaar geleden is dat ik nog deftig wiskunde of fysica gezien heb. En van eletriek ken ik ook geen jota.

ja da is wel vrij belangrijk in het eerste semester
    er zijn er altijd veel die het eerste semester al afvallen maar als ge ni opgeeft komde ter wel!!!
    belangrijk opmerking: meestal zitte er wel schone maskes in het schakeljaar

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

ja da is wel vrij belangrijk in het eerste semester
    er zijn er altijd veel die het eerste semester al afvallen maar als ge ni opgeeft komde ter wel!!!
    belangrijk opmerking: meestal zitte er wel schone maskes in het schakeljaar

héhé, dat van die schone maskes heb ik nogal gehoord 😆

Dat is precies in elke schakeljaar dat die zitten of toch zeker in de chemie ===> bij mij opt school zitten al de hete meiskes in ofwel de chemie ofwel de voeding.

De vraag is dan wel: naar wat kijkt ge? Het bord of…

Spijtig dat er altijd veel van die meiskes afvallen (alléé dat ik tot nu toe gehoord heb bij anderen)

En idd, er vallen er veel af, waar ik zit, is ongeveer 30% al gestopt na eerste trimester.

Ik denk dat ik toch is terug wat limieten en afgeleiden enzo ga moeten bekijken ze, want zo 4 jaar daar niks meer van gezien te hebben, pfff amaai 😡

limieten afgeleiden daar is een cursus voor in september die het school organiseerd da is wel een aanrader om ff alles op te frisse
    als je dan toch iets begint te bekijken zou ik beginnen met rijen en reeksen en mss ook een begin van differentiaalvgl

bij fysica mss iets bezien over golven ma fysica valt int algemeen goe mee kwa moeilijkheid alleen de docenten vragen alle verbanden overheen heel de cursus en da is wa minder

waar zit je nu dan op school?

Jefke
    Lid

rijen en reeksen?
    En differentiaalvergelijkingen?
    Gij probeert mij helemaal depressief te krijgen zeker?

en fysica golven? Het enige van golven dat ik ken dat is minigolf.

Ik zit in geel, op de KHK

Jokke
    Lid

@nen-s-er wrote:

that’s the spirit
    zie wel als je meneer van Hecke hebt dat je dat niet doet dan mag je niet meer binnen bij al de rest normaal wel

den dirk moest het lezen…

het is Vanhecke !! 🙂

da was een typefout da kan gebeuren he
    en ge moet nu al ni opgeve he jefke

zitte gij daar eigelijk in een studentenvereniging?
    in ieder geval volgen jaar moete ma is kome zien naar onze feestjes en cantussen :p

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

da was een typefout da kan gebeuren he
    en ge moet nu al ni opgeve he jefke

zitte gij daar eigelijk in een studentenvereniging?
    in ieder geval volgen jaar moete ma is kome zien naar onze feestjes en cantussen :p

Neen, kzit nu niet in een studentenvereniging.
    En ik ga ook nietmeer beginnen met mij te laten dopen of al te actief worden in zo’n vereniging. Ik heb nu al precies gene tijd genoeg voor alles te bolwerken.
    Behalve tijdens examens, dan heb ik precies altijd tijd zat.

En opgeven doen ik niet, lichtjes zot worden misschien wel, maar kheb 2.5 maand om alles bij te werken hé lol 😆

bwa voor die paar keer dat den S iets doe kunde ter el bij zijn trouwens bij den S moet ge u ni laten dopen iedereen is welkom en de sfeer is altijd goed
    maar het is natuurlijk u keuze

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

bwa voor die paar keer dat den S iets doe kunde ter el bij zijn trouwens bij den S moet ge u ni laten dopen iedereen is welkom en de sfeer is altijd goed
    maar het is natuurlijk u keuze

ahzo, this niet dat ge zo gedoopt moet worden en in besloten kring zoals bij veel andere wel het geval is.

Nuja eerst door mijn examens geraken ze 😆

van zodra dat ik weet dat ik erdoor ben gan ik mij inschrijven ze.

En dan vlieg ik erin hé
    (in de rijen, reeksen, differentiaalvergelijkingen en de golven hé..)

Dimitri
    Lid

Hela hela … in mijn lessen dient er op tijd gekomen te worden!

Maar voor de rest benk vrij easy 😉 … nu toch nog. Na een jaartje mé de jan en co te hebben doorgebracht zullen we da volgend jaar eens anders aanpakken si!

just kidding eh 8)

Jefke
    Lid

@dimitri wrote:

Hela hela … in mijn lessen dient er op tijd gekomen te worden!

Maar voor de rest benk vrij easy 😉 … nu toch nog. Na een jaartje mé de jan en co te hebben doorgebracht zullen we da volgend jaar eens anders aanpakken si!

just kidding eh 8)

wacht totdat ge een jaar met mij opgescheept zit 😆

Meneer Vermeulen ik probeer me altijd te gedragen in de les dat weet je.
    Wat versta ik hier zelf onder: Zo stilletjes mogelijk genieten van de kater die ik heb opgedaan door met u ‘1’ pintje te gaan drinken

@ jekfe : bij een club moet je je laten dopen ikzelf zit bij hodena en ben door ook Quaestor en een kring moet je je niet laten dopen en dat is in mijn geval de S kring, je hoort hier zowiso bij als je chemie volgt! Je kiest zelf of je naar de activiteiten komt of niet sommige zijn echt wel de moeite om mee te doen oa paintbal dat is een hele dag paintballe voor maar 25eur ale zo was da dees jaar was bangelijk

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

Meneer Vermeulen ik probeer me altijd te gedragen in de les dat weet je.
    Wat versta ik hier zelf onder: Zo stilletjes mogelijk genieten van de kater die ik heb opgedaan door met u ‘1’ pintje te gaan drinken

@ jekfe : bij een club moet je je laten dopen ikzelf zit bij hodena en ben door ook Quaestor en een kring moet je je niet laten dopen en dat is in mijn geval de S kring, je hoort hier zowiso bij als je chemie volgt! Je kiest zelf of je naar de activiteiten komt of niet sommige zijn echt wel de moeite om mee te doen oa paintbal dat is een hele dag paintballe voor maar 25eur ale zo was da dees jaar was bangelijk

ahzo, tja al die studentenbegrippen, kben daar niet zo bekend mee.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.