fietsenstalling

Home Forums School Alle studenten fietsenstalling

Dit onderwerp bevat 49 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Dimitri 12 jaren, 9 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
  • Auteur

mss moet je dan is denke ben ik dan echt wel een student :p
    trouwens de laatste weken gaan we minstens 1x in de 2 weken naar Lier gwn een pintje drinken met het t’goefferke meisjes van de verpleegkunde ginder toffe dames trouwens

Jefke
    Lid

@nen-s-er wrote:

mss moet je dan is denke ben ik dan echt wel een student :p
    trouwens de laatste weken gaan we minstens 1x in de 2 weken naar Lier gwn een pintje drinken met het t’goefferke meisjes van de verpleegkunde ginder toffe dames trouwens

tja ik zat dan ook meer niet in de les of op school dan wel… dus tja πŸ˜†

Dimitri
    Lid

@nen-s-er wrote:

Meneer Vermeulen ik probeer me altijd te gedragen in de les dat weet je.
    Wat versta ik hier zelf onder: Zo stilletjes mogelijk genieten van de kater die ik heb opgedaan door met u ‘1’ pintje te gaan drinken

@ jekfe : bij een club moet je je laten dopen ikzelf zit bij hodena en ben door ook Quaestor en een kring moet je je niet laten dopen en dat is in mijn geval de S kring, je hoort hier zowiso bij als je chemie volgt! Je kiest zelf of je naar de activiteiten komt of niet sommige zijn echt wel de moeite om mee te doen oa paintbal dat is een hele dag paintballe voor maar 25eur ale zo was da dees jaar was bangelijk

Tsja kan ik er aan doen dat ge na 1 pint denkt dat ge nog niks gehad hebt?

Morgen-avond Portugal tegen de Turken … EK voetbal = Duvel tijd 8)

dimi ik zal aan u denke en vooral aan dieje duvel als ik mijn boekske vastheb en aant lere ben merci he :p
    seg wa moete gij nu eigelijk doen int school? waarde gij terstraks de voorraad aant nazien?

Dimitri
    Lid

werk genoeg kapoentje πŸ™‚ … nog nen hoop verbeteren, vcpt draaiende houden, onderzoek etc etc …

Daarstraks … bestelling van het labo aant doen, ff checken wat den herman allemaal nodig had.

Seg, doet dees is in de wist je dat … zo gaan we ni aan ons record geraken zene πŸ™‚

Maandag moogt ge van mij van holland – italiΓ« zien πŸ™‚ (Forza Italia 8) )

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.