Zotte verhale

Home Forums Allerlei Zever ! Gezever … Zotte verhale

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  P2daDidi 9 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Hier zotte/ grappige weetjes, krantenknipsels, …
    Hier eentje om te beginnen

Twee Amerikaanse meisjes die op een spoorweg lagen te zonbaden, hebben verschillende ledematen verloren toen een trein onverwacht opdook.

Het incident deed zich voor in het Amerikaanse Lebabon. De meisjes van 13 en 14 jaar oud hadden handdoeken uitgespreid op het treinspoor en lagen te zonnen. Vermoedelijke zijn ze in slaap gevallen. Toen ze wakker werden van het lawaai van de trein, probeerden ze tevergeefs te ontkomen.
    Het 13-jarige meisje verloor haar been vanaf haar knie. Het 14-jarige meisje verloor een voet.
    De meisjes spijbelden om te kunnen genieten van een middagje in de zon. Er zijn geen aanwijzigingen dat de twee alcohol of drugs gebruikt hadden.

Jokke
    Lid

als da waar is, hoe lomp kunde zijn…

ni voor niks weer amerikanen zeker

Jefke
    Lid

Het waren wel geen amerikaanse meisjes ..
    ze waren van lebanon als ik mij niet vergis en ze woonden in amerika.

maar het volgende verhaaltje is best leuk===>

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1025428/Pig-Boots-The-worlds-porker-afraid-mud.html

De 13-jarige Britse jongen Alfie Patten is dan toch niet de vader van de zeven weken oude Maisie. Dat schrijft ‘The Mirror’.
    Heel Groot-Brittannië stond op zijn kop toen verschilende tabloids uitpakten met het verhaal dat de kleine Patten op 12-jarige leeftijd een kind had verwekt bij een meisje van vijftien, Chantelle Stedman. Tot de jongen zijn grote verbazing eiste vervolgens een handvol (iets oudere) tieners ook het vaderschap op.

DNA-test

Een DNA-test van 300 pond moest dan weer aantonen wie de biologische vader was. Alfie Patten had nog nooit van de term “DNA-test” gehoord. “Moeder heeft me uitgelegd dat ze dan een stokje in je mond steken. Als ik dan de vader ben, moet iedereen zwijgen.

Volgens Alfies moeder Nicole is Alfie er kapot van dat Chantelle met andere jongens sliep en dat hij niet de vader is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.